www.csakegyjatek.hu

2015. augusztus 13., csütörtök

Interjú egy kurvával - 1. rész



Számos örömlány (nevezzük nevén: kurva) dolgozik vagy a megélhetésért, vagy a luxusért vagy egyszerűen azért mert így vagy úgy rá vannak kényszerítve az ősi szakmára! Ma elkezdtem telefonálgatni, mert kíváncsi vagyok arra, hogy milyen az élet az ő szemszögükből, tényleg kényszerként élik-e meg, vagy élvezik-e a munkájukat és még számos dologra! Hiszen lássuk be, ha valaki elmegyek ezekhez a lányokhoz, akkor rohadtul nem érdekli őt a lány lelki világa, érzései vagy bármi a pénzért kapott szexen kívül. Szóval a harmadik feltárcsázott szám nem küldött el egyből a picsába amikor elmondtam, hogy szeretnék vele interjút készíteni!

www.csakegyjatek.hu


Az interneten Szilvike néven találtam rá, ami később kiderült, hogy az igazi neve K. Erzsébet - de majd ezt is részletezem, miért is más a művész neve Erzsinek. De mivel Ő a Szilvikét használja, így én is így fogom szólítani!


Bitch
A kép csak illusztráció. Forrás: http://whoyoucallinabitch.blogspot.hu/


(Telefonbeszélgetés) Szia! Én László vagyok, riporter! Szeretnék veled interjút készíteni! Hajlandó vagy így is találkozni velem?

Szilvike: Ha megfizeted az itt eltöltött időt akkor bármi lehet.

Részleteket majd később, mikor mehetek?

Szilvike: Szerda 17 óra?

Rendben

Szilvike: Ötker, ……... utca 17.

Köszi, ott leszek! Szia


Útközben azon gondolkodtam, hogy sikerült elfelejtenem megkérdezni a kapucsengőt, viszont amikor odaértem még eltéveszteni sem lehetett! Csak azt látom kiírva, hogy „Szilvike” piros filccel. Hát felcsöngettem és kérdés nélkül azonnal nyitotta a kaput! Felmentem a lakáshoz, ahol már a bejáratnál várt kb 23-25 éves szőke hosszú hajú, kb 175cm magas lány, egy lenge ruhában! Még a bugyiját is láttam a ruhán keresztül, bár melltartó nem volt rajta!

Szilvike: Szia László! Örülök, hogy pontos voltál, mert ma elég sűrű napom van!

Akkor nem is húzom az időt, arról lenne szó, amit telefonban mondtam! Szeretnék veled interjút készíteni, hogy milyen is ez az örömlány élet! Hogy éled meg? Mennyit keresel vele? Stb…
Még soha nem voltam örömlánynál, de azért ismerősöktől hallottam, hogy mindenek előtt az üzlet a legfontsabb! Gondolam nálad is így van?

Szilvike: Persze! Szeretem tudni már az elején, hogy most mennyit keresek! (nevet) Viccet félretéve, természetesen először a megegyezés van, aztán a fizetés és utána jöhet a munka! Mindent amiben megegyeztünk!

A cikk folytatását ide kattintva olvashatod! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése